A importancia da xestión emocional no emprendemento: coñeces a metodoloxía sistémica?
Emprender é un camiño cheo de retos, ilusións e moitas veces incertezas. A medida que avanzamos, aparecen obstáculos que non sempre somos quen de explicar:
Emprender é un camiño cheo de retos, ilusións e moitas veces incertezas. A medida que avanzamos, aparecen obstáculos que non sempre somos quen de explicar:
No mundo audiovisual, onde a creatividade e a innovación son os piares fundamentais, adoita pasarse por alto un aspecto igual de crucial: a xestión financeira.
Como facer unha análise DAFO para o teu negocio? No ámbito empresarial, é fundamental coñecer a situación actual da túa empresa e identificar os factores
Descubre que é unha startup, as súas características clave e se o teu modelo de negocio encaixa nesta categoría emerxente.
Cando unha persoa decide emprender, é fácil deixar que a paixón e as ideas creativas guíen os primeiros pasos. Con todo, para garantir o éxito
En que fase está o teu proxecto? Non importa o tamaño ou sector do teu proxecto, todos os emprendedores atravesan fases similares no seu camiño
Unha ferramenta fundamental para coñecer ao teu público obxectivo. Nas entradas anteriores mencionamos en moitas ocasións a importancia de coñecer ao teu cliente. Nesta entrada
Xeralmente nos falan das cousas que temos que facer, pero nesta entrada falaremos dos erros máis comúns que debes evitar para garantir que o teu emprendemento prospere. Aquí destacamos os oito erros máis importantes para que poidas previr problemas e mellorar as túas posibilidades de éxito.
Seguimos achegando realidade ao emprendemento e crear un plan de negocio é un paso crucial para converter unha idea nunha realidade sostible. Un plan de
Poñer en práctica os coñecementos, un reto moito maior do esperado. Emprender é un camiño cheo de desafíos e recompensas. Moitas veces, os aspirantes a
Este sitio web emprega cookies para que lle poidamos ofrecer a mellor experiencia de usuario posible. A información das cookies almacénase no seu navegador e realiza funcións como recoñecerlle cando regresa ao noso sitio web ou axudar ao noso equipo a comprender que seccións do sitio web lle resultan máis interesantes e útiles.