CERTIFICADO DIXITAL
Accede á paxina web da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre dende Internet Explorer.
Obtén o certificado software seguindo os pasos que che indican dende a FNMT:
“Configuración previa. Para solicitar el certificado es necesario instalar el software que se indica en este apartado.
Solicitud vía internet de su Certificado. Al finalizar el proceso de solicitud, usted recibirá en su cuenta de correo electrónico un Código de Solicitud que le será requerido en el momento de acreditar su identidad y posteriormente a la hora de descargar su certificado.
Acreditación de la identidad en una Oficina de Acreditación de Identidad. Una vez completada la fase anterior y esté en posesión de su Código de Solicitud, para continuar con el proceso deberá Acreditar su Identidad en una de nuestras Oficinas de Acreditación de Identidad.
Para su comodidad, puede usted hacer uso de nuestro servicio LOCALIZADOR DE OFICINAS.
NOTA: En las oficinas de la AEAT, Seguridad Social y en otras oficinas se requiere de cita previa, consulte con la propia oficina.
Descarga de su Certificado de Usuario. Aproximadamente 1 hora después de que haya acreditado su identidad en una Oficina de Acreditación de Identidad y haciendo uso de su Código de Solicitud, desde aquí podrá descargar e instalar su certificado y realizar una copia de seguridad (RECOMENDADO).”
En resumo:
Debes descargar e instalar o software. Logo cumplimentar os datos requeridos no formulario da web. Posteriormente pedir cita nunha oficina de acreditación de identidade da túa zona de forma presencial.
Unha vez feito todo esto, volve abrir Explorer e entra de novo na páxina:
https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica/obtener-certificado-software
E ahí xa podes poñer o código de verificación ou datos que che indicaron nas oficinas. Despois e finalmente, xa podes descargar o teu certificado de usuario.
AUTOFIRMA
Descarga a aplicación AUTOFIRMA no teu dispositivo de elección para realizar o trámite de solicitude na Sede Electrónica do Concello:
https://firmaelectronica.gob.es/Home/Descargas.html
SEDE ELECTRÓNICA DO CONCELLO DE AMES
Unha vez teñas a aplicación Autofirma e o teu certificado descargados e instalados, xa podes facer a túa solicitude na Sede Electrónica do Concello:
https://sede.concellodeames.gal/GDCarpetaCiudadano/Registrar.do?action=comenzar&tipoReg=28
Recorda antes de comezar a solicitude, ter todos estos documentos cumplimentados:
Vas a ter que adxuntalos máis tarde na sede, xunto coa copia do teu DNI e outros documentos según o teu caso particular.
PRESENTAR E FIRMAR SOLICITUDE
Unha vez feito todo isto, xa podes presentar e firmar a túa solicitude. Recorda descargar o xustificante. Tardará un mes en ser resolta e poranse en contacto contigo dende o Espazo A Proa ou dende o Concello de Ames en canto formes parte do Espazo.